Daisypath Anniversary tickers

September 27, 2009

Sipnosis

ooo..balik kg...ooo..balik kg...hati girang :),setelah seminggu berlalu,raya pun dah nak abis..
kini,tibalah saat masuk ke ofis..berlambak2 keje atas meja ni yg belum aku siapkan..aku byk cuti ms bln posa tu sbb anak sakit + cuti raya seminggu,kini tiba giliran aku nk bekerja keras tuk siapkan semua keje yg lbh krg sebulan tertangguh perlu disiapkan dlm ms 2 minggu.aku harap aku berjaya siapkan semua nya...Alhamdulilah batrisya pun dah mkn sihat,aku doakan si kecik ni sentiasa sihat & mempunyai antibodi yg kuat di masa datang.
di kala ini,aku tgh dlm mood raya.setelah penat beraya di 2 kg..saat beraya di sini,berkunjung ke rumah kwn + sedara mara.sempat ke aku nk berkunjung ni? bln ni musim raya lg,byk dpt undangan rumah terbuka yg aku tadah dgn hati & tgn terbuka :)
byk yg aku nk pos psl raya kami bersama si kecik yg sudah pandai berjalan...tp tgu le saat aku btul2 rajin nk buat semua entry...keadaan skang amat tidak mengizinkan sbb keje aku btl2 byk...bkn setakat keje ofis tp keje kat umah pun byk menunggu...sbbnya sejak batrisya sakit..aku btl2 cuti dr segala keje..masa aku sepnuhnya tuk si kecik ni..
sygkan anak...sgp ibu bapa korban apa saje :)

No comments:

Post a Comment