Daisypath Anniversary tickers

February 06, 2010

Café Lavista

Venue : Café Lavista,EQ
Date : 4/2/2010
Time : lunch time 
Attended by : PERMATA team

aku pun turut men'yebok'kan diri time ini
sbb farid ckp ade agenda tersembunyi tuk aku ;p
hehehee,ko nak suruh aku gemoks balik ??
walhal aku timbang berat aku dah 45 kg ~lol~
tp sbb rezeki dah dtg,aku tak berupaya nak tolak
hahahaha :) 
tima kasih yea en.farid wak aziz :p
here are some pics taken by camera phone je
pic time makan,aku xsnap pun ...:)
sbb.....mata aku 'bz' cari 'lamb roaster'


main entrance ~ khas tuk perayaan acong ~


in the Café Lavista

'Lobai' is the boss !!!

~ macho mans ~
daaaaaaaa...............

4 comments:

  1. Cafe Lavista ni kat eq bangi ke?
    Western food dia mmg sedap....teringat plak I makan stuffed bell pepper with minced chicken...kat situ dgn ex girlfriend dulu....kenangan terindah...lamb roaster pun bess ..roasted australian leg of lamb....
    lepas ni if hazira ke situ let me know..bleh i blanja u dgn hubby serta bobo yg kiut tu...
    .....gagak_rimba

    ReplyDelete
  2. hohohohoho ....kenangan terindah dgn x-gf??? :p
    a'ah,EQ bangi...foods kat situ mmg best..view pun cantik...nyaman...
    insyaAllah,we olls akan pergi lg ke situ,...
    hahahaha..thanks yea nk belanja tapi we dont know each other :)

    ReplyDelete
  3. ...ada masa dan kelapangan bleh kita berkenalan sambil menjamu selera di sana....saya akan bawa teman bersama....dan hazira bawa hubby dan jgn lupa bawa bobo sekali...
    gagak_rimba

    ReplyDelete
  4. mmm..insya Allah en.gagak rimba yg amat baik tapi dalaman im not sure :) hahahahaa

    ReplyDelete