Daisypath Anniversary tickers

June 23, 2009

Hello .. Langkawi Island

Dah lama x updated blog ni,rindu plak rasa nya.Maklumla,kdg2 aku ni bz je..hehehe..kdg2 mmg mls:P

last week,aku & family baru balik dari bercuti di Langkawi Island.Aku sekeluarga pergi ke sana atas sbb tuk celebrate b'day gurl yg genap setahun & anniversary yg ke-2.Perjalanan hanya amik masa 45 minit dgn flight Air Asia. Air Asia mmg best..buatle lg promotion..confirm kitorg booking lg..tuk jln2 smbl merehatkan diri setelah penat keje..

Back to our story,di Langkawi selama 4 hari 3 mlm amatlah memuaskan dan meriangkan..My hubby teringin pergi Underwater World dengan harga tiket RM 25 per person(for malaysian-show ur IC).Kat dlm ni,bykle segala jenis hidupan dlm air such as freshwater fish,peguin,seahorse dan mcm2 la..So far,enjoy le tuk org mcm aku n hubby ni..bila tgk ikan pari besar lg kitorg,mcm org jakun gak le snap gambo..hehehehe..

Langkawi Cable Car,seriously..mmg tinggi dr paras laut..anyway,view mmg cantik..Indah kurniaan Allah S.W.T.hubby xnak naik cable car coz dia cam gyt ...tp aku pujuk..dia pun ok..1 gondola max person is 6 persons...so..we all together with 3 of arabians..mat arab ni hensem giler tp duk berkenan kat ank aku..walhal ank aku kecik lg..maybe comel kot ikut mama dia :) jgn jeles..arabian ni sibuk amik gambo anak aku smbl ckp .."batrisya..batrisya..slang arabic.."...

Sampai di puncak..we all rest tuk sejam...menikmati panorama indah time matahari tegak atas kepala..tp angin yg nyaman membuatkn aku sekeluarga terasa amat selesa berada di atas paras 765 meter dari aras laut. Harga tiket tuk dewasa Rm15.00 (malaysian only).

Balik dari Cable Car Langkawi,we all singgah kat Harbour Bay.Di sini,percutian kitorg bagaikan kat overseas port plak..lyn tgk cruises..smptle snap beberapa photo berlatar blkg cruises mewah.mmg syok..tmbh lak menikmati hidangan hot & spicy crunch KFC..smbl lyn angin2 sepoi2 bayu laut..hahahaha

Ckp le tuk arini..esok2 aku cerita lg ttg percutian kat Langkawi ..dan aku upload gambar sekali..the end for 2 day

No comments:

Post a Comment