Daisypath Anniversary tickers

June 29, 2009

KKP'09 at PERMATA,Bangi.

27/6/09,karnival keluarga Petronas 09 diadakan di padang PERMATA,bangi.mmg tiap2 thn diadakan di situ.kali ni aku rasa mmg the best la sejak aku keje ...sbb kali ni artis jemputan ialah Faizal Taher/Ramli Sarip...dan lain2..tp aku plg lyn Ramli Sarip la..mmg best..dgn suara serak2 bsh..ramai hadirin terpesona dan terhibur..termasuk ank aku yg kecil pun lyn...hahahahaha

smbl berhibur..smbl mkn..mkanan yg dihidangkan mmg sedap dan amat menyelerakan..yg pasti aku plg suka kambing golek..ingt dah xdpt mkn sbb ramai org beratur nk amik kambing golek tu..tp ntah time bila hubby aku menyelinap g queue amik kambing golek khas tuk aku...dtg2 je bg aku sepinggan kambing golek...seronok je hubby bg..rasa cam nk peluk time tuh gak tp control la sbb ramai org..hahahahhaa..

ada mknan lain lg..ade tortillas,nasi lemak,sate,soto,char kuew teow,keropok lekor,tau fu fa dan mcm2 lg..tempura pun amat menyelerakan..yg pasti..stall yg plg hangat ialah durian dan rambutan..smbl diiringi dgn lawak zizan dan johan...

kemunculan faizal taher amat memukau dgn lagu " Coba ".heheeee...dan lagu2 lain...kemuncak dgn penampilan Ramli Sarip berduet dgn klon Khadijah Ibrahim...mmg amazing show...
acara lucky draw dgn menawarkan hadiah amat menarik..tp kitaorg agak xberapa lucky..no kitorg x naik..uhhuuhhuuhh

acara kemuncak ialah dgn penutupan majlis oleh Tan Sri......bunga api dilepaskan menandakan acara kemuncak KKP'09 bkl berakhir sekejap lg..majlis yg agak gilang gemilang..aku kemalasan time ni..tulis dlm blog pun guna ayt formal..hahahhaha..lantak la

No comments:

Post a Comment