Daisypath Anniversary tickers

December 29, 2009

fairytale story ....

actually,aku xtau nk citer apa..
last weekend byk perkara berlaku kat diri kat aku..
ade sedih..sedih sgt2...gembira + gembira sgt2
al-maklumla ...ni la kehidupan sebenar..
kita manusia hanya mampu merancang..
tapi apa yg berlaku sudah suratan takdir Ilahi

apapun,semua org inginkan kehidupan yg sentiasa gembira
yeps..aku pun ingin sentiasa gembira ...
gembira & bahagia bersama suami tercinta + bobo yg mkn comel
dgn kerjaya yg terjamin + kenaikan pangkat :)
pendek kata..hepi in my life ...

hohohoho..
23.12.2009 gaji masuk..
aku sekeluarga shopping kat JJ
belanja hubby tersyg raket badminton
beli sedikit barang keperluan
mkn2 n sempat jugak tgk wyg citer "storm warrior'.
abis citer... balik umah ..tido..zzzz

esok nya..merancang balik perak..
citer yg xbest..kaki aku disengat tebuan
sedihnya...kaki ku bengkak
aduhai..doktor kata aku alah
xleh lawan bisa..
lemahnya aku !!!!!

sedihnya...kaki aku bengkak
nk tido mlm pun berdenyut...
g klinik..doc nk bg MC
tapi aku kan staff yg rajin
mls amik MC..
ku gagahkan jua ke ofis..
tp hanya pakai selipar..

disebalik citer ni..
ade lg citer sedih..tp ku xsgp nk citer
bila diingatkan..aku jd mrh..skt ati..sedih sgt2
mls la nk pikir..tp ttp kena pikir
sbb byk lg nk kena pikir..

lupa nk bgtau..
second exam aku lulus...
so...aku lyk tuk g interview tu
tarikh interview telah ditetapkan
pd next year...6 januari 2010
aku terima mail interview akan berlangsung 7 jam
huhuhuhuhuhu

doakan la aku berjaya tuk last stage ni..

1 comment:

  1. macam tau je citer sedih lagi satu tu??hehe..

    good luck for interview mama ira!!

    ReplyDelete