Daisypath Anniversary tickers

December 31, 2009

~~ Good Bye 2009 ~~

sunyi sepi keadaan di ofis tika ini....
tapi aku seronok sgt ~~
bos cuti..yeay !!!!
dptle melayan FB,blog,dgr lagu ...
yeay..yeay...;)
arini xpyh buat keje ;p

smlm dpt kejutan
hubby belikan aku raket squash...
bestnye..nmpknya azam 2010
kena rajin main squash la..
ajak si bobo main sekali

esok cuti lagi ...
menjelang thn baru 2010 ~
mlm ni nk ajak bobo tgk bunga api
aku dah book tiket Avatar tuk esok
nk tgk bersama bobo & hubby tersyg

good bye 2009 ~~
-byk impian terlaksana thn ni-
cthnye ; pindah umah sendiri, g bercuti + honeymoon, saving accounts mkn bertmbh (amin) & etc
pendek kata,aku puas ati byk impian tlh terlaksana dlm thn 2009
ini semua rezeki dari Maha Pencipta tuk si bobo & kami sekeluarga :)

welcome 2010 ~~
azam thn baru aper yea :-
1) didik bobo supaya menjadi ank yg taat pd ibu bapa (erti kata solehah + bijak )
2) menjadi isteri & ibu yg mithali ( hahahaha)
3) bawa family bercuti ~~ insya Allah ke Sabah/Terengganu (or cuti2 malaysia)
4) nk rajin masak le :)
5) lain2,blm dipikirkan lg

okle ..pd semua ...
aku ingin mengucapkan Hepi New Year for 2010,
wish u all the best..
muah..muah..muah
bye ~ bye ~ bye 2009

No comments:

Post a Comment