Daisypath Anniversary tickers

January 27, 2010

Perhatian Semua !!!!

ai ai semua
aku rasa minggu ni minggu paling penat !!!
penat dgn keje..penat mkn2..penat kemas rumah...
penat bershopping sampai abis duit gaji.. hehehe
penat dengan urusan suami & anak :)
yg plg penat..penat dgn manusia di sekeliling !!!
ai..ai..ai..penatnya sebab kena paksa diri ni tersenyum!!!
senyuman yg xberapa ikhlas :(


aku penat!! penat!! penat!!
tolonglah jgn cuba bermuka-muka
tolonglah jgn cuba jd penasihat profesional ~
tolonglah..tolonglah..tolonglah
tolonglah pikirkan sesuatu pakai otak
buka mata & minda ~~


di kiri atau kanan ~~
adakah kawan atau lawan ??
penat aku tuk pikirkan semua ni !!!
semua masih "berteka teki"
tapi kini aku tau jawapannya :)


buka mata luas-luas
terbentang semua jawapan
kawan atau lawan
musuh dalam selimut
oppsss...


one more thing tuk semua silent reader !!!
this is my blog (which is suka ati la nk tulis apa )
blog ini menceritakan apa saja yg aku suka tulis
suka duka aku even perkembangan anakku
aku ingin abadikan setiap kenangan di sini
kdg kala terlintas di otak kecil ni !!!
ingin aku rakamkan di blog ini!!!!


to alls silent reader/killer ...
All of you are allowed reading my
articles

but suka ati le apa yg aku nk tulis !!!
perluke aku mintak nasihat u olls tuk tulis dlm blog ini !!!!
mmm...rasanya lgsg xde kena mengena dgn life u olls..
rasanya aku tidak mengutuk kerabat mana2
harap phm kepada semua !!!!


aku penat tuk melayan semua ni~~
i need to rest (^_^)
mlm ni nk merempit kat wayang (Adnan Sempit)
weekend ni,nak g hornymoon 
hehehehe..HORNYMOON :p


muahs... :p

3 comments:

  1. dah dah jangan marah2, jom kita release tension. hornymoon babehhhh!!!!!

    ReplyDelete
  2. heheheehe..mls nk lyn org mcm ni :)

    *tips from him : just ignore them !!! u can write anything here ~~ it's yours :)

    ReplyDelete
  3. Yezz.. u r right.. belasah jer apa2 pon.. this is all yours ^_^

    ReplyDelete