Daisypath Anniversary tickers

September 24, 2010

~ Open door or Open house ~

Suasana Syawal masih lg terasa.Sana sini dpt undangan open house.Org kata puasa sebulan raya pun sebulan la...mak oiiii ( mengalahkan budak yg baru belajar puasa ) ^_^. Saya pun masih beraya walaupun dah start keje raya ke-4 lagi :(

Ala,keje bknnya penghalang nk raya sana sini.Siang keje,mlm masih boleh beraya.Last week,kawan2 & sedara dtg raya rumah. Hidangan yg simple je sempat dihidangkan.Sempatlah saya hidangkan bihun sup bebola ayam & spagethi bolognaise.Ni pun main hentam je resipinya,tapi saya sempatlah google tuk bahan-bahannya.

Bangganya sebab 1st time masak,terus menjadik :p.Saya bukanlah pakar dalam memasak,yg saya tau cuma mkn je.BTW,saya suka mencuba. Hasilnya xde la kecewa sgt :). So now,our turn plak beraya kat rumah kekawan & sedara. Saya beraya rumah kak ipar,kak ipar hidangkan sizzling mee. Nice taste. Sempat mintak resipi tapi xtau le bila saya akan mencuba resipi itu :(.

Malam td,beraya rumah kawan baik kitorg merangkap mama & papa batrisya yg ke-2. Rumah Pn.Farah Fatihah le.Beria2 mesej kitorang sebab dia nk masak special. Thanks yea Farah bersusah payah masak tuk kitorang.Tak sia2 la sbb hidangan tu mmg sedap. Farah hidangkan mee bandung,sedap sgt walaupun dia cuma tambah bahan2 je :D.

Kepada kawan2 yg nak dtg beraya rumah,silalah dtg tapi bgtau awal2.Senang saya sediakan juadah. :)
Selamat Menjamu Selera ( minggu open house ).

Noted : Beraya sambil makan :D

No comments:

Post a Comment