Daisypath Anniversary tickers

September 11, 2010

Raya..raya...raya ...

ai..ai..ai...dah lama sgt saya tidak menjenguk blog ni..yeay,dah lama juga tidak mencoret apa2 penulisan penting atas diari online ni...saya masih rindu ingin berblog tapi apakan daya...waktu tidak mengizinkan :(.. kesibukan keje + aktiviti bersama keluarga membataskan tuk berblogging...huhuhuhu..

masih belum terlambat tuk saya mengucapkan Selamat Hari Raya kepada semua umat Islam seluruh dunia,tidak lupa kepada keluarga dan sahabat andai..Maaf zahir & batin andai kata selama ni terlepas ckp secara lgsg atau tidak samaada dlm penulisan or percakapan/perbuatan. Kita masih lagi menyambut raya ke-2,saya masih berada di kampung halaman meluangkan masa menyambut kegembiraan bersama semua sanak saudara..melayan tetamu mengunjungi rumah :)

Seronok saat menyambut kunjungan tetamu..tetamu membawa rezeki ..heheehe..amin " rezeki tuk anak ( duit raya) "... :) Thn ni, kami sekeluarga menyambut raya di belah keluarga saya ( my turn ),so semua adik beradik berkumpul di rumah ma & ayah :) Tiada kuih raya dihidangkan cuma kerepek & jajan tuk budak,tiada sape nk mkn kuih raya. Well,thn ni gak saya agak malas tuk buat kuih raya sbbnya bln puasa byk keje nk uruskan ..huhuhuhhu..maklumla,memegang jawatan lebih pada 1 amat memenatkan.. :p

my sweet family

all of my family :)

my lovely siblings

Meriahnya raya thn ni sbb batrisya dah pandai beraya..bestnye.. Selamat Hari Raya, Maaf Zahir & Batin 


No comments:

Post a Comment