Daisypath Anniversary tickers

November 15, 2010

The Vampire Diaries Books :))

2 minggu lepas,my little baby ni pergi Semenyih. Mcm biasala,atuk & nenek dia rindu sgt,so pinjam sehari bwk balik Semenyih. Mama dan abah pi dating la kejap. xsempat tgk wayang pon ;p

So,we olls pergi JJ Equine Park. owh,rupanya JJ ade sale lg. yealah,masih suasana raya Deepavali lg. tapi saya xde keinginan nk beli barang pun. Tgk2,terpandang satu selipar ni...cantiknya. (^_^) .Selipar buat tuan puteri ni. Saya beli tuk dia sebagai ganti kasut crocs yg dah rosak :D. main pilih je saiz tuk dia sbb my baby xde.

Slps kuar dari JJ,kebetulan ade program derma darah. Huh, saya geli tgk darah..cam nk muntah je ..tetiba teringat citer The Vampire Diaries,jauh tul imaginasi saya... hahaha. Kempen derma darah betul2 dpn kedai buku Popular. Saya sempatlah singgah kedai buku tersebut dan mata 'searching' something. Of coz my hubby dah tau apa yg dicari ~lalala~.

You know what was i grabbed ?? Guess it ....


Here are my collections :p


lalalalaala .....


No comments:

Post a Comment