Daisypath Anniversary tickers

January 13, 2011

Manjakan Diri Suami Anda !!


manjakan diri suami anda ? of coz, saya terasa ingin memberi habuan kepadanya kerana telah banyak membantu saya dalam urusan rumah tangga dan sokongan moral pada saya dalam apa yang saya tempuhi. Mr. Right saya telah bersusah payah menjaga Batrisya selama 3 minggu semasa ketiadaan saya di rumah. Sebab itu saya terasa ingin manjakan diri dia.

Ganjarannya ialah Mr.Right dapat rawatan pakej spa ( Full-body massage) by Ubud Spa.Saya pernah mencuba massage kat sini, best dan harga pun still berpatutan.So, pada suatu petang yg tenang, saya  mengajak mr.right ke Ubud Spa tapi sebelum tu bg dia mkn kenyang2 dulu. Takut nanti dia merungut lapar la,dahaga la,lebih cerewet drpd bobo plak :p...

Dah sampai kat spa, mr.right xtau nk pilih pakej apa,at lastnya sbgai wife yg baik ( ehehehe) saya pilihkan pakej Ubud spa yg merangkumi foot spa,sauna, full body massage selama 1 jam 45 mnit. My hubby angguk tanda setuju,then kami berdua tunggu je kat lobi spa.

wajah gembira tuk masuk sauna ;p

Lama tu nk tunggu abiskan 1jam 45 minit, saya dan my dotter amik pic sana sini,terutama interior design spa ni. Cantik dan mendamaikan,rasa cam leh praktis kat bilik tidur rumah ni ;p. Sambil tunggu,saya tgk pakej2 yg ditawarkan kat spa. Well,pakej dia not bad la. Harga pun still reasonable. hahahah,tp xde la tiap2 bln nk bg pakej ni kat my hubby. Nanti saya pun pengsan !!!

Finally, time's up! my hubby keluar dengan muka segar bugar. Lawak je..:D. then,bila dah keluar dr spa tu, dia ckp urut tu best (opps,diurut oleh lelaki tau!) mmg dia puas ati dgn urutan tu,tp yg dia merungut sbb duk dlm sauna lama sgt dgn suhu 36'C selama 30 minit.hahahaha. dia ckp mcm baru lepas main badminton..:p.



Apa2 je la wahai hubbyku, yg pasti bila suami suka,isteri pun suka :) lalalala....( sambil my hubby ucap terima kasih pd isterinya).


1 comment: