Daisypath Anniversary tickers

January 06, 2011

Happy New Year 2011


Pose teristimewa buat semua.Wah, rasanya masih belum terlewat tuk mengucapkan Selamat Tahun Baru 2011. Walaupun kita telah melangkah tahun 2011 seminggu yang lalu tapi bobo ttp nk wish gak " Selamat Tahun Baru ". Tahun 2011 bermakna usia saya telah meningkat 1 angka lagi !! walaupun usia meningkat tapi hati dan jiwa saya masih terasa muda ...wakakaka...

Bila masuknya tahun baru, ramai akan bertanya apa azam kita ? Saya xde azam pun...tiap2 hari saya tanamkan azam baru,xde tunggu tahun baru pun. Saya cuma berharap keluarga saya sentiasa sihat dan bahagia..amin :).

Rentetan 2010, byk perkara pahit dan manis yang berlaku. Selain tu,sempatlah menghabiskan saki baki cuti dengan melayan kerenah batrisya.Sempat bawak dia pusing-pusing Penang dan berpicnic  di PD bersama keluarga angkatnya.  

yang pasti, tahun 2011 akan lebih bermakna dengan kehadiran orang baru, insya Allah. Saya xsabar nak tatap muka adik Batrisya yang kemungkinan akan lahir pada minggu depan :). Batrisya akan jadi kakak..oppps,sudah sediakah jadi kakak ni ?? 

Tunggu je la.. semoga semuanya selamat :) 


noted : batrisya dapat adik bulan Jan ??? betul ke nih :p

No comments:

Post a Comment