Daisypath Anniversary tickers

May 08, 2011

Hari Ibu Sedunia

My Princess Adreeana Batrisya,

Thank you for being my dotter. Thank you for everything especially ragam kamu!!! Mama penat dgn kerenah kamu tapi mama ttp sygkan batrisya sepenuh hati mama. Walaupun mama marah bknlah erti mama benci tapi mengajar kamu menjadi seorang yg berguna di masa akan datang.. and I'm always love u,batrisya !!!

Happy mother's day khas untuk semua kaum wanita dan ibu di luar sana,xkesahla apa pgln tuk diri anda sama ada mama,mommy,ummi,ibu or apa saja. yg penting,kamulah ratu di hati anak serta suri buat suami tercinta. Sempena hari ibu sedunia,saya juga ingin mengucapkan Happy Mother's day utk ibu tersayang Pn.Halimah Osman serta MIL Pn. Tumirah. Tanpa kamu,siapalah kami!  

my family potret with beloved mom
Sempena Mother's Day gak aku dapat kad daripada anak kesayangan, Nur Adreeana Batrisya. Pihak nursery telah mengajar dia create mother's day card tuk diberi pada mama bersama sebiji cup cake....tapi al-maklumla kek tersebut xsempat mama rasa,dia dah makan dulu :)

mother's day card origin by bobo

i love u too babe
Sbgai ganti kek yg xsempat mama makan,so en.suami bermurah hati membelanjakan set Strawberry strudel di Strawberry moment,Cameron Highland. Jauh youuuu en.suami belanja mkn :D. 

strawberry strudel set @ strawberry moment

mother's of the day :D

Anyway,thank you syg...i love u so much much...& syg sgt jugak mak aku & MIL. Aku pernah menjadi seorang anak dan kini bergelar seorang ibu. aku harap aku tabah untuk menjadi seorang ibu dlm mendidik anak!!

i love you,mama
Happy Mother's Day to all of you.




                                                                                                                            

No comments:

Post a Comment