Daisypath Anniversary tickers

April 01, 2010

abang & adik

Dah berminggu-minggu aku tak dtg jenguk rumah ni,sana sini penuh dgn sawang & habuk.maklumla,sungguh xsempat nk updated blog kesayangan ni,aritu balik Kuantan tgk ayah kesayanganku yg kurang sihat kat kampung nun,risau hati ni bila teringatkan kesihatan ayah yg kekadang xmenentu ni.Aku doakan semoga ayahku cepat sembuh & sentiasa berada dalam keadaan sihat.Moga-moga Allah perkenanlah doaku ni..amin!amin!amin!

Masa balik kampung aritu,aku hanya berkampung kat hospital je.kan aku pernah ckp,ayahku masuk hospital disebabkan kesihatannya yg kurang stabil, sepanjang itu,aku meluangkan masa menemani ayahku di sisi.biarlah berkampung di hospital pun,janji ayah tidak keseorangan :) bila malam,adik lelaki aku akan temankan ayah.bangga aku dpt adik mcm dia sbb sgp jaga ayah,ni bkn bermakna yg lain xnak temankan tapi yg lain semua temankan pd waktu siang :) bila mlm menjelma,hanya seorang je yg dibenarkan teman pesakit.
xperla,berkobanlan jaga ayah pulak sbb masa kita kecik2 dulu,mak ayah kita sentiasa berkorban tuk kita...betul x ?? :) 

so,sayangilah mereka @ kedua-dua ibu bapa kita selagi mereka masih bersama kita :) okle,ni pic batrisya & sepupunya @ anak sedara aku( anak sulung akak ) tapi mereka ni dikatakan adik beradik.aiman selalu ckp dia abang pada batrisya @ batrisya pun selalu pgl 'abg aiman' even diorang ni sepupu.aiman xpernah tau yg batrisya ni sepupu dia,dia selalu ckp ni adik dia.kalau mak aku tersalah sebut aiman sorang je,dia selalu akan ckp adik aiman duk KL.bagusnya aiman ni,sayang sgt pd batrisya :)

aku pun syg aiman ni sbb masa aku belum kawen pun,aku jaga aiman ni.lgpun masa tu dia je cucu tunggal :D harap2 sayang aiman pada adik dia si batrisya ni( adik beradik) kekal selamanya.gambar ni just tuk kenangan akan datang :)

abg aiman & adik batrisya

abg 'hitam' adik 'putih'
share makan bubur atuk :)

Noted : atuk &  nenek suka sgt kalau kedua-dua cucu ni ada kat rumah :) aiman lg suka sbb ada kawan nk bermain,tapi batrisya xleh lama2 kat kampung,kena ikut mama balik kajang ...andai la suatu hari nanti dpt pindah ke kuantan,alangkah bagus :D

2 comments:

  1. oohh ni ke aiman? patutlah aritu batrisya nampak anak india kat sg.tekala dia panggil aiman!heheheee :P

    ReplyDelete
  2. a'ah..tu le abg aiman dia,sian abgnye!!!

    ReplyDelete