Daisypath Anniversary tickers

April 27, 2010

yeay!!yeay!!yeay!!!

hooray !!! aku hepi sbb cuti-cuti malaysia bersama mertua last weekend telah berlalu dgn jayanya :) yg penting,MIL seronok sbb dpt tgk cucu dgn gembiranya berendam dlm pool jerk !!! aku pun berendam gak..heheehe..even bercuti kat PD je,tapi bg kepuasan pada  semua yg hadir  & berpuas ati dlm percutian singkat itu.

aku double hepi sbb arini (27/4/10) adik lelaki aku konvo.Tahniah pada dia. pas ni smbg lg belajar !!! :) mak & ayah aku pun tumpang gembira tuk dia :)

opps,lupa plak,mak & ayah ku baru je balik bercuti dari Terengganu,khabarnya ayah makin sihat sbb dapat jalan2.aku lg la senang hati bila dgr semua ni.alhamdulilah :) cuti-cuti ni terapi tuk org sakit  & ianya berkesan :)

aku pun suka cuti-cuti ni,if one day aku byk duit,i wish to travel around the world :D this weekend,aku balik kuantan tuk attend my best fren wedding. i loike it :D

kuantan  is the best town,aku suka sgt..yeay!!yeay!! yeay !!!

No comments:

Post a Comment