Daisypath Anniversary tickers

June 24, 2010

Bersantai di Kota Kinabalu - part 1

Kemana saya menghilang ?? bercuti dari segala aktiviti terutama keje & berblogging :).yea...saya cuti 2 minggu. Cuti untuk merehatkan minda & menghabiskan duit :D. Sempena Fathers' Day & cuti sekolah yg lepas,saya bawak family cuti-cuti malaysia. Terapi yg bagus tuk ayahanda tersayang :). lgpun,org kata cuti itu terapi :)

kali ni,destinasi kami ke Sabah (the nature beautiful country).Perjalanan dari KUL-KK mengambil masa 2 jam 30 min.sempatlah untuk  tido :p tapi saya xtido..saya tunggu hidangan nasi ayam dlm flight. Nasi ayam yg dihidangkan kepada kami mmg sedap :). Saya & family tiba di KKIA pada jam 2.00 pm tapi time tu kat KK ujan...saya rasa xsyok tapi xperla,my mom ckp kita g ke hotel dulu utk rehat-rehat & bersihkan diri.

petang tu,kami kuar mkn & jalan2 kat Asia City centre point. My mom & dad dah teruja tengok pearl bagi butang baju & brooch tapi kami xbeli..Just cuci mata tuk 1st day ni :). Mlm tu,teringin makan ikan segar kat Pasar Filipino,so jalan2 Pasar Filipino. Owh sungguh geram & teruja dgn harga ikan & seafood lain kat situ. Mmg murah!! murah!!!murah. Finally,decided dinner kat Pasar Filipino. menu utama ikan merah,sotong & ketam bakar dihidangkan bersama sambal istimewa.Ada yg lebih  istimewa umai (isi ikan dimasak dgn lemon or cuka)-ala2 shushi...ooishii (sedapp) + alga ditambah plak dihidangkan dengan air kelapa muda. Malam tu,kami mmg kekenyangan & puas hati. Semua tersenyum puas.

oppss..saya,akak & mom suka sgt umai ni... tapi saya x amik gambar tuk rupa umai ni. Silalah menjamu mata smbl kami menjamu selera :p

ini ayah kesayangan saya

mom & dad tgh tunggu seafood

saya & kakak

abg aiman ( sepupu batrisya )

ketam yg murah & besar

ikan merah

sotong bakar

mane suami saya ?? dia tukang amik gambar & dukung batrisya time tu..jadi xder la gambar dia. dlm next part, saya akan selitkan wajah2 kesayangan saya.

to be continue ....

1 comment: