Daisypath Anniversary tickers

June 01, 2010

Our 3rd anniversaries ",)

Last 27th May,genaplah usia perkahwinan kami 3 tahun
alhamdulilah & amin kerana Allah memanjangkan jodoh kami
saya berharap jodoh kami kekal hingga ke syurga
saya sayang suami saya :p 
statement yang buatkan semua org akan muntah ijooo ...
spjng perkahwinan kami dikurniakan baby girl yg sgt gebu  & comel
sape lg klu bkn  baby besar yg glamor ni bobo @ nur adreeana batrisya

pd saat hari yg istimewa ini,suami saya hadiahkan bunga ros
3 kuntum bunga ros berwarna merah hati,putih & pink
3 kuntum ros mewakili 3 tahun usia cinta kami :)
suami saya bg kejutan..letak bunga atas katil :D
tapi bobo nmpk bunga tu, ckp cannteekkkk
mmg bunga tu sgt cantik,saya suka tau!!!
mestilah saya suka sbb suami saya yg hadiahkan
oopppssss...saya bukan dpt bunga je tp ade hadiah plg special
yg ni agak malu nk ckp tp sesuaila tuk org yg dah kawen
dpt nighty wear kaler pink gituuuuu !!!

mr.hubby belanja kami mkn mlm...
hahahaa...biarlah gambar menceritakan semuanya :)

3 roses from my hot hubby

the combination of 3 colors...love it 

my king & princess

little princess

queen of the king & cute princess

our lovely drinks...really superb!!

fish & chips 

Terima kasih suamiku..
saya SAYANG kamu,mohd amirul mokminin b.saibani.
sayang bobo gak :D


muahmuahmuahs.......

No comments:

Post a Comment