Daisypath Anniversary tickers

May 31, 2010

Prince of Persia

weekend saya hanya dihabiskan bersama cik puan gedik & suaminya
mereka belanja kami tgk wayang, Prince of Persia
saya suka citer ni tapi jln cerita agak kurang menarik
yg cuma menariknya dari segi graphic & teknologi filem ni
saya tidak reti mengulas panjang psl citer ni
average rating 3 bintang :))
so,sesape yg teringin tgk..silalah ke pwgm yg berhampiran

ohhhh,spjng weekend,tiada aktiviti berjalan
saya cuma ingin rest di rumah & tido
mengemas apa2 yg ptt di rumah & bermain bersama bobo
yeaaaa...si kecik bobo,saya rindu nk bermain dgn bobo
sbbnya dia dah pandai..petah bercakap,saya suka melayan
kdg2 ,dia belajar mengira  dlm beberapa versi :)
good for her,otak2 nya tgh berkembang

spjng kami berada di Bangi,cuma jln2 di kwsn berdekatan rumah je
kebetulan kilang coklat Beryl's di BBB seksyen 9
mengadakan promosi & buffet coklat
kami tidak melepaskan peluang
bawak bobo testing coklat
at last,saya beli coklat tiramisu & dark coklat
en.suami ckp jgn beli byk2
nnti xde org nk mkn

saya cuma beli 2 jenis je
itupun bobo suka coklat tiramisu
dark coklat kepunyaan saya :p
byk tul celoteh saya arini
saya rasa dah cukup kot celoteh kali ni
mata mengantuk...so ???


jwpnnya.....amik bantal....then ...zzzZZZZZZzzzzz

bye..bye..bye

No comments:

Post a Comment