Daisypath Anniversary tickers

May 05, 2010

cerita basi

 



sila tgk gambar di atas,bobo tgh berpicnic dgn seseorang :) gambar ni diambil time karnival sukan last month.Aku lgsg xsempat nk updated blog ni,byk urusan kena settlekan.ewah,bz mengalahkan PM plak..hehehe.
okle,biar aku details out psl pic ni,bobo bersama kawan adik aku.si izzati kena jaga bobo sbb aku nk main petanque.ala,padang petanque tepi tu je.diorg melepak kat bwh pokok renek tu smbl ber'sandwiches' di kala pagi yg panas.

Karnival sukan bermula dr pukul 8 am hingga 1pm.bobo suka & rasa freedom sbb ade tong air oren kat tmpt dia lepak tuh,aku rasa berpuluh2 kali gak dia berangkut amik air oren tu!!! sudahnya,pampers yg dia pakai tembus la dgn 'wee wee'nya.nasib bwk standby baju & suar lain tuk bobo :)

citer psl karnival ni,tuk petanque aku dpt le no 3,hadiahnya hanyalah 1 bekas mug :D.lenguh je tgn aku ni baling bola petanque tu,huuhuhuu (budget byk cut cost).karnival kali ni not bad la tp tidak semeriah dulu.

sekadar memenuhi aktiviti reakreasi bersama staff :D , bersyukur je la ...

caiyok!!!caiyok!!!caiyok!!! next 2 years, HIJAU will be the winner :)

Ganbatte !!!

No comments:

Post a Comment