Daisypath Anniversary tickers

May 05, 2010

May is Fun ("_")

bila masuk bulan May ni,rasa cam byk je aktiviti yg diatur.cthnya last week aku balik my hometown Q-town (wah,glemer gitu :D),balik sana menghadirkan diri ke majlis kawen my BFF,puan farah shazeera. tahniah !!balik sana 3 hari sebab cuti 'labour day',dapatlah aku bermanja2 dgn mak & ayah kat sana.dah ade hubby pun nk manja dgn mak ayah ker ?? dah tentulah sbb aku mmg anak manja diorg walaupun aku seorang yg garang :D

this weekend,dpt invitation from brother in law nk buat birthday party kat Teluk Batik.gila jauh okay tapi aku kena attendkan diri gak ke sana,nanti my hubby merajuk plak.dah tua-tua merajuk ni nyampah!;p tapi disebabkan sabtu ni aku ade exam,terpaksa la we alls pergi belah petang.aku rasa perjalanan ke sana amik masa lbh krg 4 jam kot.lama nya :(

klu ikutkan bulan may ni,ada mother's day  & anniversary aku yg ke-3. maybe mother's day tu aku tak perlu celebrate la kot,memadai le klu hubby & si bobo tu hargai aku setiap hari.pelukan dan ciuman dari diorg tuk aku hari-hari tu adalah yg paling mahal hadiah tuk aku,tapi klu hubby aku teringin belikan aku rantai emas platinum seberat 1kg tu ok gak :D wakakaaka...ade berani ke en.amirul ???

tapi aku nk request dari en.amirul belanja aku g spa :) hohohoho,bdn penat ni,asyik ke hulu hilir je time weekend,mmgle lenguh & sengal seluruh badan ni.klu nk suruh si bobo tu massage my body ni,aku rasa leh patah pinggang ni,si bobo tu melompat atas badan aku :( semput wey...

aku ade surprise tuk suami ku sempena 3th Anniversary,masih mengatur plan bersama si gedik,sbb si gedik nk join together celebrate sempena birthday dia yg ke -26..hohoho (dah tua erk mrs gedik).tunggu !!!!
mrs gedik beria2 bg idea ni,aku pun suka sgt idea gedik ni (wink..wink)....tambah plak si gedik ni bakal jadi jutawan june ni..cewah....

bln may ade BBQ time tuk our department,special menu is kambing golek.tgkla sape committee nya :D
makan-makan,cuti-cuti & jalan-jalan di samping menghabiskan duit ..wakakaka..

Relax your mind & have fun in May.

2 comments:

  1. hoiiiii! ni dah pecah rahsia banyak nihhhh!haha..

    nak suh mama ira belanja lak lah penat jaga bobo semalam :P

    ReplyDelete
  2. hoiii,mana ade pecah rahsia la..bg clue skit je :D

    ReplyDelete