Daisypath Anniversary tickers

May 12, 2010

Hari untuk mama

opy paste dari blog Kak Ros,Jepun.


Selamat Hari Ibu,maaflah terlambat updated blog ni.byk keje & weekend yg selalu xde kat rumah.bz uruskan si kecik yg petah bercakap. ni kali ke-2  aku sambut hari ibu,ibu kepada puteri ku yg sgt comel & lasak,Nur Adreeana Batrisya bt Mohd.Amirul Mokminin. Perasaan menjadi ibu mmg gembira,kekadang sebagai manusia biasa geram gak dgn telatah batrisya ni. Apapun,harap aku menjadi seorang ibu yang baik dalam mendidik si kecik ni.

Atas kesempatan ni,aku ingin mengucapkan Selamat Hari Ibu untuk ibu aku yg tersayang Pn.Halimah bt Osman & juga MIL Pn. Tumirah.Terima kasih kepada ibuku kerana menjaga,membesar & mendidik aku hingga kini.Thank you so much.

owh yea,sambutan Hari Ibu we olls celebrate kat Teluk Batik,Lumut. Ber'bbq' bersama keluarga suami & tetamu khas ialah MIL.dah namanya Hari IBu..hehehehe :)) apapun,selamat Hari Ibu kepada semua ibu-ibu di dunia.

Apapun panggilan kepada anda,mama,mommy,ibu,ummi or etc,ianya ttp sesuatu yg indah bila si kecik memanggil kita.saat ni,terasa kasih syg antara anak & ibu. Hargailah setiap saat bersama ibu anda,kerana mereka ttp yg terbaik buat kita :))

love you so much,mum...love both of you ...& love you batrisya :)


di Teluk Batik





No comments:

Post a Comment