Daisypath Anniversary tickers

July 09, 2010

Atuk dah 58 tahun (^_^)


Walaupun entry ni lewat skit,rasanya masih belum terlewat utk saya abadikan dan ucapkan "Selamat Hari Lahir" pada bapa tersayang,Dato Ngah B. Mamat. wah,dah dpt pangkat Dato..hehehe,sebab dah ade 2 cucu kesayangan yg comel & bijak (mohd danial aiman & nur adreeana batrisya). Semoga atuk sentiasa sihat & hidup dirahmatiNya serta selamat dibawah lindungaNya. Amin... :)

4 Julai lepas,atuk kepada  aiman & batrisya @ ayahku telah menyambut hari kelahirannya yg ke-58 :). Meriahnya, kesemua 5 anaknya berada di sisi pada hari bahagia. Bagi melengkapkan majlis yg cukup indah, mama telah baik hati (mmg baik pun) belanja kami sekeluarga mkn besar mlm tu kat Ana Ikan Bakar Petai,Tanjung Lumpur. Owh,sesape yg biasa di area Kuantan mmg cukup tau dgn tempat/medan ikan bakar sini.Byk pilihan restoran utk menikmati seafood fresh bersama family & kawan-kawan.

Pasal harga, kena bijak bertanya. Klu x biasa,mmg agak mahal. so,pepandai2 le jd org tempatan( yeay,org pahang :D). Apapun,sesekali berbelanja lebih utk suasana gembira bersama keluarga,rasanya amat bermakna.
Mlm tu, bapa amat selera mkn sbb semua anak menantu ada bersama memeriahkan harinya. Oklah, saya harap bapa saya sentiasa sihat. Saya risau kalau bapa saya sakit,xsanggup tgk dia berdiam diri menahan kesakitan sendiri. Saya sayangkan bapa sangat2... love u so much dad :)


ibu & bapa kesayanganku

makan besar bersama big family

2 cucu kesayangan atuk & nenek

Thanks to all my siblings & family. Harap kita sentiasa dapat berkumpul mcm ni selalu. sayang kamu semua.


No comments:

Post a Comment