Daisypath Anniversary tickers

July 13, 2010

Freezing Day

snow ice cream ni milik saya...cedappp!!!
Tengoklah ice cream saya lama-lama,nmpk sedap kan ??? mmg sedap pun,hah ni mr.hubby bwk mkn ice cream sbb nk pujuk saya ..malu2 gitu :D tapi yg untungnya saya & batrisya,yealah dpt mkn ice cream yg sedap ni di petang yg panas!anyway,thanks yea my darling..lenkali saya nk merajuk lg..dpt lg habuan yg lg best... :p

saya order snow ice with nuts :) ..mmg sedap,well mr.laling order snow ice with manggo [tp sy xsuka rasa manggo yg manis itu:(]. sbgai snack di ptg hari,we olls tmbhkan order french fries,ni sbb faverite jajan si kecik ni. klu xorder menu ini,nnti dia mkn sorang2 ice cream saya...owh....no :D

byk lg menu lain di ice room ni,tapi we olls just mkn yg lite saje..dah nmnya org nk belanja ice cream je,jgn mintak lebih2..hehehe :p so,enjoys...

aksi anak & abah 

mulut bobo ternganga luas

bobo xnak balik pas mkn ice cream,mintak tmbh lg ice cream tp saya dah rasa ngilu kat gigi...sejuksss...nm pun duk dlm ice room.. :p. so,sesape yg berada dia area Bangi or dtg Bangi,silalah singgah menikmati ice cream yg enak ni. (ewah,promote plak ) hehehehe...

thanks yea mr.darling :) esok2 syg merajuk lg tau :D
tapi syg sygkan abg....muahs... spain dah menang,tido awal :( 




No comments:

Post a Comment