Daisypath Anniversary tickers

May 06, 2009

pregnant - part 3

ok..smbg entry yg lps..aku dah ingt test ape..blood test tuk check diabetes...the result is aku ok..xde diabetes & high blood pressure..walaupun my family ade history ni..so,pd sape yg preggy,beware of these items..

8 bln,kndgan aku kian besar..perut pun dah nmpk buncit..kali ni,hubby aku kena ditugaskan ke bintulu tuk project it...wuargh....haru aku mcm ni..ngape time ni hubby ditugaskan ke sana...ngape bkn dulu or after aku delivery...hubby pun serba slh nk ke bintulu dgn keadaan aku cam ni..tp disebabkan urusan keje..aku terpaksa redha..lgpun his bos janji seminggu je..mlgnya bila dia kat sana,project delay menyebabkan dia berada di sana 2 minggu...

sedih oo..tido xde teman..g keje sorg diri.nasibla ms tu msh menyewa umah berdekatan ofis..tp tima kaish pd kekawan..sudi amik berat kat aku time ni..diorg tau mirul xde..diorg siap ckp lg..apa2 hal kol je,nnti kitorg dtg..tima kasih..

mak aku pun risau aku sorg2 kat sini..mak mertua lak suruh aku duk keramat ..sng org tgkkan ..tp mak,jauh le ira nk g ofis..keramat - bangi..jam lg..kang ade yg terberanak dlm keta..xperla,ira duk je kat bangi ni..

2 minggu tu,satu seksaan buat aku menunggu sang suami balik...huhuhu..xlm pas dia balik dr bintulu,berlaku la 1 incident kat KLIA..psl kejadian tembak menembak perompak yg larikan duit 1 juta..huhhuhu..tkt aku.tp nasibla aku xde time tu..klu x,ntah aku kat mana skang nih ..

rasanya mcm pnjg dah aku citer..tgu je la smbgan lg..

No comments:

Post a Comment