Daisypath Anniversary tickers

August 07, 2009

my birthday

Birthday mama


happy b'day to you..happy b'day to you ..happy b'day to you..wish u all the best & good luck..
7/8/09-genapla umur aku yg ke 25 thn,tima kasih kepada suami tercinta & ank tersayang sbb wish me & send me an electronic ecard http://www.123greetings.com/send/view/08306809119635410466.. i really love it :) nice card...
buat kwn2 dan teman2,terima kasih atas wish u all.love u all...pd yg memberi special present n hadiah misteri kat workstation aku,tima kasih gak...yg belanja mkn pun,tima kasih x terhingga..
tuk bunga orked putih yg cantik,tima kasih byk2..bunga tu telah diletakkan di atas meja workstation saya..penghias meja yg agak bersepah kala ni..tgule time free nnti,meja ni akan dikemas tp bila yea ???
brooch yg cantik tu saya akan pakai time raya..mmg cantik :)
batrisya & abah..thanks yea belanja mama kat pizza san francisco restaurant...tp hadiah tu jgn lupa :P ( ni abah yg bg,bkn batrisya )..hehehehehe
aku & batrisya tgu mknn

special pizza..yummy

tima kasih pd keluarga saibani atas wish u pd saya & BBQ party yg diaturkan di sg.lopo,cheras...even kitorg pergi pd keesokkannya..heheheeheh..dpt gak la berendam di air terjun yg sejuk bersama batrisya dan mkn BBQ tu..sotong yg sgt sedap..pari yg membuatkan air liur aku kala ni meleleh..dan aym berempah yg mmg tip top..
tidak dilupakan,kesempatan ni ingin mengucapkan tahniah kepada abg ipar yg mendapat cahaya mata pertama yg dilahirkan di Pusrawi( tarikh yg sama dilahirkan dgn mak ciknya/tmpt berbeza) - next time leh celebrate sama..hehehe, ada chance mak cik dpt hadiah lebey la..
time kasih kepada semua tuk ari yg gembira ni..

No comments:

Post a Comment