Daisypath Anniversary tickers

August 19, 2009

BABY in PINK Contest !!

BABY in PINK Contest !!

terasa nk join le
BABY in PINK Contest !! ni. 1st time nk join contest dlm blog. b4 ni,asyik tgk blogger je yg join,kali ni terasa ingin sgt join contest yg melibatkan baby2 ni.suka tgk semua baby sbb byk sgt gelagat yg mencuit hatiku.

Name:

Nur Adreeana Batrisya Bt. Mohd Amirul Mokminin

DOB:

22 June 2008

Age:

1 tahun 2 bulan

Kenapa anak anda patut menang dlm contest ini??

sbb baby ku pakai gaun kaler pink :) ,heehehe.baby aku ni byk sgt bj kaler pink,al-maklumla baby gurl.byk giler bj kaler pink smpai aku xtau bj mana yg plg cantik.aku pilih gambar ni sbbnya bj yg ank aku pakai ni tuk umur 18 bln tp dah nmpk singkat.maybe batrisya ni tinggi ikut her father.refer pd photo ni,she's look simple & natural.muka baru bgn tido.comel x ??

Apa yg anda tahu ttg blog Sha ni & kenapa anda suka baca blog ini?? Just nak tahu ape yg anda tau..Extra marks k..

ok,aku mmg suka baca blog org,xkesah citer psl ape pun.resipi,ank,family or apa2.sbb bg aku,bila baca blog org,byk info yg aku dpt.back to blog Sha ni,aku xkenal rapat dia tp selalu baca citer dia kat blog dia.Pn.Sha ni suka menulis,of course la sbb tu ade blog sendiri. Sha suka citerkan tentang family dia,especially tentang puteri hatinya Puteri Nur Shaikha Bt Ashwa Zaihidan .Seorangg yg up to date & amat rajin join contest(xkesah contest apa ).Nampak still loving couple even dah ada anak..well done! Keep it up.heheeheh,yg ni pn.sha jgn mrh yea,suka terlibat dgn rombongan cik kiah :P. lastly, always in pinky mood.


Link blog: http://shashashaikhazaihid.blogspot.com/

Link contest: http://shashashaikhazaihid.blogspot.com/2009/07/baby-in-pink-contest-sticky-mode.html

No comments:

Post a Comment