Daisypath Anniversary tickers

August 14, 2009

good news or bad news

yabeda beduu...pg td aku check cimbclick aku...sbb ade org inform vitamin b sudah masuk..aku dgn xcited check...tp aku terkira2,byk mana yg masuk ni,byk mana kena ptg tuk epf & lain2..huhuhu..tp alhamdulilah vitamin b dpt 3 bln.

good news sbb diorg ckp vitamin b dah masuk arini..so,mmg le vitamin b + retention b(extra b) tuk technical person dah masuk..sygnya nk belanja bila tgk akaun jd mcm ni..tp duit mcm air mengalir.kejap je aku leh abiskn semua ni tp aku harus memikirkan tuk masa dpn.duit ni perlu dibahagikan kepada saving accounts,brg keperluan rumah & reward tuk mak ayah,hadiah tuk diri sendiri :) & lain2.

bad news nya,skit nya vitamin b thn ni..last year,byk...mungkin sbb ekonomi down kot.xpela,aku bersyukur kepada Nya atas rezeki yg dikurniakan.sejak berumah tgga,rezeki bertambah2.bknle nk kata masa bujang,xde rezeki tp btulla kata-kata ustaz,Islam menyuruh umat-Nya berkahwin kerana rezeki akan bertambah,tp disusuli dgn amalan baik.Jgn tinggal sembahyang,berdoa dan sbgainya.

apapun,aku ttp bersyukur kepada Nya atas segala rezeki yg diberi.semoga rezeki aku & family bertambah murah lg.amin...

oleh sbb semua org dpt vitamin b,my colleague belanja kitorg mkn lunch td.mkn nasi goreng arab ++ kambing.aku minum mocha blended(mmg faverite aku ni).so,aku agak knyg maybe smpai mlm le ni..ceeedap yg amat sgt nasi ni en.kassim.time kasih tuk hidangan lunch ni.."hehehehe,td hang tnye erk,next weeke turn sape belanja? ".aku rasa next week dah posa la..xde org nk belanja kot..wakakakaka..

anyway,thanks ye en.kassim belanja kami lunch td.tp hang belanja kitorg bkn sbb hang dpt vitamin b,tp sbb hang dpt merit thn ni.tu psl kitorg tuntut belanja.last year pun hang dpt merit,cuma aku xtau sbb cuti pantang 2 bln..diam2 je hang yea.tp kali ni hang tebus dgn belanja nasi arab...mmg marvellous..

4 comments:

  1. cmne ke rupanyer nasi arab tu.....mcm nasi briyani juga ker.....campur daging unta...
    fuyooooo patut ler kenyang sampai ke mlm....hehe

    ReplyDelete
  2. perghhh org kaya baruuuu!!!!!
    leh blanja nih, tapi x nak nasi arab!hehe :P

    ReplyDelete
  3. purnamw-Anonymous
    rupa nasi arab tu mcm rupa org arab..besar & tinggi..hehehehee

    ReplyDelete
  4. purnamw- ungu violet

    org kaya baru tuk bln ni je..heheheheh:)

    ReplyDelete