Daisypath Anniversary tickers

March 02, 2011

3 mak dara + 1 anak dara

Saje je nak bersihkan sawang2 yang penuh kat blog ni. Lama giler aku xmenulis or masukkan apa2 entry terbaru. Nak kata bz,semua org pun bz...yang pasti aku sedikit malas skang ni. Sorry la. Nothing to share yang interesting pun. Just nak show off muka 3 mak dara pinggitan and plus 1 anak dara pinggitan. So, guess it who is masih anak dara ? hehehehe...aku ker ..confirmla bukan sebab aku ade anak dara yang comel lote tuh !!! 
*
*
*
*
*
Here we are ...comel kan !!! uwargh..perasannya....

taken from library P9

Ade cerita di sebalik gambar tersebut. Tengokla muka masing-masing..Senyum terpaksa walhal perut semua dah berbunyi lagu kugiran. Terpaksa skip waktu lunch tuk siapkan assignment sbb dateline tgl lagi 3 hari. Ni semua sbb xpaham masa cikgu ajar dalam kelas. Study by group je la. Nasib dapat kawan2 yg banyak membantu explain itu ini.My roomate and classmate ni. Apapun, i wish all of you termasukla diri ini good luck for the final exam ni.
So,caiyok !!!! pas exam...leh enjoy and cuti2 lagi :D

Noted : from left ( depan) ...of coz saya yg comel dan kak yan.. & (behind me) along & dayah. 

No comments:

Post a Comment