Daisypath Anniversary tickers

March 12, 2011

dah bulan Mac la....

Aiyok, dah masuk bulan Mac !!
kena stop for a while segala aktiviti ni
segala aktiviti ronggeng spt tgk wyg
tapi aku nak tengok citer Hikayat Merong Mahawangsa tu
tolong...tolong la en. hubby :D

Final exam dah dekat ni
kalau x silap aku
final exam start 12 - 26 april
kejap je masa berlalu

aku lgsg xstart baca buku ni
tahun ni, aku cuma amik 6 subjek
yg plg penting, fokuskan pada kimia organik
bila la boleh luangkan masa tuk sesi menghafal

nak kena hafal Jadual Berkala... penting !!!
dulu aku hafal jap,pastu lupa balik
tmbh2 lak kalau baca buku dgn batrisya
dia plak pandai2 tukar

batrisya pun rajin tgk buku
dia tgk gambar, pastu reka citer sendiri
nak marah dan tergelak pun ada
mcm2 kretiviti dia

dpt komen dari cikgu nursery
dia pandai tukar lirik lagu
dan suka sgt main instrument
cikgu dia suggest hantar batrisya ke music school

aku perasan batrisya suka amik raket abahnya
pastu buat gaya gitar, then dia nyanyi lalalalala
kdg2, main laptop buat gaya keyboard
tapi dia bijak gak baca doa
kira balance la music dan agama

mcm2 la batrisya ni
lg 3 bulan genap 3 tahun
I love u so much, baby

No comments:

Post a Comment