Daisypath Anniversary tickers

July 09, 2009

aiman & eisya

aiman & eisya di Zoo Negara

percutian di Pangkor

aku updated n3 ni sbb aku mmg kemalasan time ni..saje je godek pc..tgk ada pic ms kat Pangkor & Zoo negara..saje je la upload kat n3 kali ni..heheheee..arini byk keje kat ofis..balik pun dah mlm..penat..mlm ni hubby dgn baik hati ajak mkn kat luar(even selalu mkn luar pun) :P..so aku mkn le kat area umah aku..try mknn Thai..aku cuba satu menu ni..somtam papaya..erm..mmg sedap gak le ..si kecik tu aku orderkan nasi bubur plus dgn lauk2 la..byk btul si kecik ni mkn..mungkin lapo kot or bubur yg diorder tu lg sedap yg aku masak :( sbnrnya,my hubby ni nk carik hadiah tuk his niece (4years old) sbb bdk ni dpt 1st place dlm kelas,so aku bg idea bg je mainan yg bdk suka main..tmbh lak his niece ni mmg suka melawa je..so,kitorg belikan satu hadiah tuk buat gelang mainan..harga pun reasonable tuk bdk umur cam tu..huhuhuhu..ni kes kena paksa beli hadiah dr mak bdk ni(pttnye mak dia la yg bg,apesal lak kitorg yg kena bg) dlm nada sedikit x puas ati..huhuhuhu

si hubby aku ni plak suka ikut je bila org suruh..xpndai nk ngelat ...geram btul dgn perangai dia.nasibla aku ni baik ati,mls nk gdh2 benda cam ni..even hakikatnya aku geram..hahaahhaah..ok gambo di atas ialah kat Zoo Negara,ms tu batrisya baru umur 2 1/2 bln,aku bwk ank sedara aku(aiman) ke zoo negara.aku angkut batrisya sekali..hihihih..so.ni la hasilnya..

gambo ke-2 tu aku sekeluarga g Pangkor,seingat aku 2-3 hari pas Aidil Adha..saje je nk test market kat Pangkor plak..sebenarnya aku ni mmg suka bercuti,sbb dah penat bekerja je..keje pun selalu blk lewat..so kdg2 apa kata kita luangkan masa dgn family,bwk g bercuti mana yg leh tenangkan pikiran.tp aku lebih sukakan pantai..yesza..pantai memberi kedamaian..i like beach..

No comments:

Post a Comment