Daisypath Anniversary tickers

July 21, 2009

geram..geram..

mcm dah lama je x updated blog,bz dgn keje kot..or kemalasan melanda ?? minggu ni,aku rasa sgtle bosan dan menyampah sgt pd bos aku serta org yg cuba mengampu...sgp ketepikan kwn sekerja yg susah pyh settlekan keje tu,tp org tu ke depan dan cuba xplain yg dia buat semua tu..plg aku terkilan org tu siap anto mail kepada CEO company seolah2 menunjukkan keje tu dia yg buat dan dpt apprecited dr org luar..walhal yg uruskan semua keje tu adalah aku dibantu oleh team!!!!plg bangang ialah bos sendiri bila dia menyokong tindakan org tu dgn menyatakan ucapan terima kasih atas usaha 'org tu' sehingga urusan selesai..apa ko buta ke bos,sape yg settlekan keje tuh ???bkn ke ko yg pertanggungjawabkan tugas tu kpd aku dari zmn mula2 committee ni ditubuhkan ??? seharusnya,ko tau sape yg uruskan keje tu tp ngape org yg xplain yg cuba amik kesempatan itu yg ko agungkan ???? sebenarnya,aku mmg menyampah dan meluat tgk status bos yg mcm ni..seolah2 xde perasaan profesional..bos plg *****.mkn dicerita,mkn menyampah aku dgn bos ni..msg2 kat sini jg periuk nasi sndiri..bkn kerjasama tuk terus ke depan tp dia je yg nk menonjol..pttke seorg bos tkt/pengecut berdepan dgn CEO tuk segala kekeliruan? mslhnya dia zero..tak tau apa2..sbb tu ank buah keje keras sbb nk kena back up dia ..seharusnya dia turun pdg dan belajar semua benda..bila kena tembak dgn org atas,ko tau jwb..huhhuhuhu. org mcm ni ptt kuar dr organisasi secepat yg mungkin.sekiranya mkn lama dia disitu,mkn mundur la organisasi.apa slhnya tiru gaya org Jepun,org berpangkat tinggi pun still hormatkan org dan sgp belajar dgn org bwh tuk tmbh info...

noted :belajarlah menghormati perasaan org ..tidak kira siapa pun anda..

No comments:

Post a Comment