Daisypath Anniversary tickers

July 07, 2009

Nur Adreeana Batrisya

batrisya tersenyum bila pakai tudung

kena paksa pakai selendang oleh Acu


sinar mata bercahaya...apa yg ditengoknya ?


entry kali ni,aku saje je postkan gambo2 batrisya ..sbb xde apa yg nk dientry hari ni.
sbnryna,ari ni aku bosan sgt sbb pg td asyik ade meeting je..bila keje nk siap ?hahahaha..klu ikutkan jht aku ni..nk je g tido kat mana2 tmpt yg aku rasa agak privacy..who can guess it ?mmmm ..bilik nursery tuk para ibu melakukan aktiviti pump susu.:P
apapun..aku ni agak baik....dah mls nk melawan ckp bos..even bos tu ttp slh..tp berlagak tau everything..skit2 nk compared tmpt keje lm dia dgn company skang..if u think that ur old company is better than us,y u worked here ??? dah le ptg smlm,lpskan mrh kat kitorg walhal nk mrh org lain..nk je aku bgn melawan tp mls plak nk lyn org skt mental ni..baik aku ber'blogging' lg best..heheehehe..
okla..aku ada hal..nnti aku smbg lg..
enjoy this pics..:)

No comments:

Post a Comment