Daisypath Anniversary tickers

July 25, 2009

Away Day

aku & aimi

pagi ni,the whole day,department aku ada Away Day tuk staff tp yg hadir boleh kira dgn jari tgn & kaki kot..hahahhaha..antara sbb yg tidak mendapat sambutan walhal the event is compulsory is org boikot bos kot..selain tu,tidak dibenarkan bwk family..so yg mana ade ank kecil mcm aku susahla nk pergi..of coz la suami masing2 xbg kebenaran..tp korang mesti pelik kan..ngape aku g gak away day ni..sbbnya aku dah cari awal2 pengasuh tuk jg batrisya..hubby aku xleh jg sbb company dia buat tournament badminton pd tarikh yg sama..nasibla hubby aku menang gak even tmpt ke -2 je..(iklan sekejap)..ok back to our away day ni,kitorg g konvoi ramai2 dr ofis ke tmpt tu..perjalanan mengambil masa dlm 20 minit sbb ramai..klu g sorg..maybe 10 minit je..tmpt nya xjauh dr ofis..biarla aku rahsiakan je identiti tmpt tu..kena lalu perkampungan org asli tuk tiba ke sana..smpai di sana kul 8.30,semua staff kena daftar n dpt door gift.cantik door gift tu tp aku xamik gambo..pas register,terus masuk bilik dewan,sbb ade ceramah dr penceramah luar(lain opu jer)..heheheeh..masa sesi ceramah ni,kuarla pelbagai isu termasuk mariage policy & bonus..part mariage policy,aku mls amik tau sbb dah sah2 aku selamat..:) tp psl bonus,telinga aku cpt je terbuka besar..wakakakaka..hopefully bykle dpt bonus thn ni..byk benda nk buat ni..tgk jam dah kul 10.30,break tuk minum pg..time ni mmg aku lapo ,jd aku mkn bihun grg dan popia yg disediakan oleh pihak resort..sedapnya mknan yg disediakan..terima kasih pd pihak pengurusan..pas minum pg,ade aktiviti indoor yg dikelolakan oleh pihak management..objektif nya ialah 'bina satu transform dimana telur leh dihantar dgn selamat tnpa pecah'. group anda cuma diberi straw,telur,pita lekat dan pinggan kertas...si pikirkan la...time ni la korang 1 group kena berusaha untuk mendapatkan apa yg diminta..ade group yg transform roboh,tergantung dan mcm2 la..tp yg sebenarnya motif utama tuk tugasan yg diberi ialah utk mencapai teamwork,integriti,dan apa2 yg positif. abis je tugasan ni,break lg tuk lunch..tp aku xjoin smpai abis...pas lunch,aku trus balik sbb nk kena amik batrisya..aku rindu batrisya..bubye...bubye...

No comments:

Post a Comment