Daisypath Anniversary tickers

July 12, 2009

sabtu & ahad

Sabtu dan Ahad,di kampung halaman hubby.Suasana yg membosankan even mlm ni ada kenduri tahlil.ntahla..atiku ttp bosan.xde rasa suasana kenduri bila berkumpul mcm ni.sbbnya ati aku terguris bila dikenakan ipar duai.mana nk menang kalau 10 lwn sorang..aku mengharap suamiku terbaca blog ni.siyes la aku mmg dah xthn dgn sikap adik beradik dia..suamiku seorg yg baik dan penyabar..tp bila tang kakak2dia..aku rasa totally different dgn dia..aku terguris bila ianya melibatkan kutukan pd family aku..aku nk bls tp x terdaya,selagi x kutuk mak bpak aku.aku masih leh bersabar tp klu masukkan mak n bpk aku,aku akan lempang je mulut yg bernasib baik tuh.FYI,aku agak sedikit lokek tuk membelanjakan duit aku pd family hubby,dr aku waste money pd org yg xreti appreciated org lain,baik aku simpan je duit dlm saving accounts aku or bg pd mak bapak aku.sekurang-kurangnya aku puas ati kemana duitku dihabiskan.hahahaaha.sbnrnya mmg ati terguris sgt bila diorg kutuk aku mcm2..tp hrp le satu ari nnti..diorg sedar keadaan diri sebenar diorg..xde kemanapun..nk kata kaya harta,xde la pun..budi bahasa lg jauh sekali..kdg2 org ni xsedar diri.aku lbih suka simple n low profile sbb mak bpk aku dah ajar dr kecik,jgn cuba meninggi diri,kelak akan dibenci org.

No comments:

Post a Comment