Daisypath Anniversary tickers

July 08, 2009

transformers - Revenge of the Fallen


Autobots..transform... Decepticons..move out ..skang ni musim Transformers melanda dunia..dunia dikecohkan dgn citer robot-robot yg boleh bertukar menjadi kereta/trak or jet pejuang. Dari segi jln cerita,amatlah tidak masuk akal tetapi bagi peminat kartun mcm aku ni..aku mmg suka tmbh2 lg cite tu cite aksi n fiksyen.sejak filem ni ditayangkan,aku n family dah 2 kali menontonnya.seronok tgk kekuatan teknologi kuasa luar menunjukkan kuasa barat mempunyai senjata perang yg canggih,seolah-olah mereka bangga & pikir berkuasa untuk menakluki dunia dgn sewenang-wenangnya. Antara peperangan yg berlaku di Palestin kerana ada kuasa kuat berlindung di balik kejadian tersebut yg sentiasa memberi sokongan kepada Yahudi lakhanat tu.heheeheh..dah jauh plak jln citer aku ni..dari Transformers ke peperangan bumi Palestin plak. back to our story,citer transformers ni mmg mendapat sambutan ramai sbbnya even 2 minggu filem ni tlh ditygkn,tetapi tiket ttp Full House. plg menarik,bila Optimus Prime mati..sedih plak aku,rasa cam nk ngs tp bila pikir,robot la..aku plak nk lbh2 touching..hahahahah..blk dr tgk wyg,singgah mkn char kuew teow kat seksyen 7,bangi.situ mmg sedap char kuew teow..yummy


bumble bee (camaro car)


No comments:

Post a Comment