Daisypath Anniversary tickers

July 14, 2009

Rejab

si montel tunjuk apa tu ??
ni gambo aku mkn mlm kat luar sbb time ni aku posa..jd singgahla mkn kat restoran sebelah Maybank bangi seksyen 9 tuh..aku just order mi kari tuk berbuka..si batrisya pun mkn mi kari aku..heheheheh..ala..lgpun mi kari xpedas sgt.arini penat tul keje..byk keje xsettle..bila keje nk siap ni..psl permohonan aku nk tukar department pun bos xbg..tp ms pgl aku face to face ckp sy xkesah awak nk tukar department dgn muka kesian, tp hakikatnya mmg dia xbg...sbb nnti xde org yg tau buat keje aku ni..huhuhuu..
aku merajuk dgn ko le bos..hrp ko phm..klu xnak aku merajuk,bgle kenaikan pangkat...susah sgt ke nk sign surat persetujuan tuh ?? ni la Melayu,bkn nk kutuk..tp xnk tlg kaum sendiri..mcm ne melayu nk maju ??? aku bkn kaki bodek tuk naik..tp aku suka buat keje aku tnpa dgn kipasan plg kuat..even ofismate ade yg pakai aircond..aku xreti buat semua tuh..perluke dlm sesuatu organisasi ada politik ??? seharusnya..bos yg profesional tau menilai semua ni..tp bos aku ni penakut..bila kena pgl dgn CEO,yea...doc..sy akan check semua ni..seharusnya ko lwn la blk..kita berada di line yg btul!!!! geram la..bila ikut semua telunjuk org,yg kena kitorg la..byk tul nk buat..cm mcm start dr a-z.hampeh...
apa punya bos la??? hakikatnya,bos aku ni dah pikir nk pencen...tu psl le dia xheran kebajikan ank buah dia..teruk tul la..aku dah buat yg terbaik..keje semau siap on time..apa lg yg bos nak tuk sign surat persetujuan tuh..sign je la...huhuhuhu.aku ni dah jauh melalut,pdhal arini posa..wakakaa..sia2 je pahala dpt kat dia..okla. aku nk log out.sempena bln Rejab ni,rajin2 la korang berposa..even aku baru je posa sehari :)

No comments:

Post a Comment