Daisypath Anniversary tickers

July 20, 2009

Genting Highlands

setelah lama merancang,akhirnya kami & the gang pergi gak ke Genting Highland dgn 2 buah kereta..pg2 lg,dah berkumpul kat dpn ofis sbb janji kul 8 dah bertolak ke sana..tp mlgnya sorang mmt nih dtg lmbt..kena la tunggu dia .last2 aku paksa dia belanja kitorg yg tunggu lama ni breakfast kat lot 10..aku lupa nk amik gambo sbb sibuk dgn batrisya nk mkn nasi lemak :P

jam 9.30,kitorg gerak ke Genting..smpai kat atas lbh krg kul 10.30 a.m.smpai sana,aku tgk langit mula mendung..mcm nk ujan..so kabus mkn tebal.sejuk la.aku pakaikan batrisya sweater yg dibawa dari umah & stokin sbb tkt dia sejuk.dah siap semua,kitorg g beli tiket ..tp kitorg amik pakej outdoor je sbb..nk amik full package mmg xsempat..esok keje....

gelagat batrisya

aku seronok tgk batrisya main permainan kat situ..tp aku xnak lg naik space shot..huhuhuhhu..kecut perut aku & bagai nk gugur jantung aku naik ni..even naik dgn hubby..siyes time tu aku ingt mak bpk aku..aku n mirul xsempat main semua games kat sini sbb terlalu ramai org...yeala.time weekend.

pusing2 dlm tu,aku terjumpa jiran aku kat kg.huh,jauh btul yea kak dtg kita jumpa even blk kg xpernah pun jumpa..hahahaah..siap akak tu tnyer aku lg " dr mana ? mmm..aku terpikir perluke aku jwb dr rmh...last2 aku jwb gak, " dr umah kak,xjauh pun umah nk ke sini.ala,nnti pun balik hari ni ".

hahahaaha...aku dah penat time ni dgn cuaca yg sejuk lg..aku lupa nk change diapers batrisya smpaikan batrisya bsh suar dia.yeala,time sejuk2 ni..bykle batrisya wee wee..sian pd mak ija..kena basahan batrisya..sorryle,mama xperasan n terlupa.

pengantin baru & bujang dara di genting

tgh turn nk naik space shot

kami balik dr Genting kul 9 mlm..mata aku mmgdah ngantuk sgt.blm smpai tol gombak lg,aku dan batrisya dah tido dlm keta..tglla en.hubby je yg drive smpai ke rmh..mgm cekal n tabah mata dia :P




1 comment:

  1. amboi2 sukanya bobo naik genting!!!hehe..
    apelah mama die ni lupe tukar pampers bobo :P

    ReplyDelete